Organizasyon Kategorileri | Conference






















































 

ORGANİZASYON BİRİMİ

Organizasyon Kategorileri

A Kategori: 

 • Üniversite, ev sahipliğinde akademik olarak düzenlenecek olan ulusal ve uluslararası kongre, konferans, akademik açılış ve çalıştay gibi kapsamlı etkinlikleri içermektedir.

 • İlgili akademik birimin yönetim/yürütme kurulundan onay alınır.

 • İlgili onay Rektörlük Makamı onayına sunulur.

 • Rektörlük makamı onayı ve ilgili akademik birimin yönetim/yürütme yürütme kurulu kararlarının ekte yer aldığı ve organizasyonun içeriğine ilişkin bilgilerin yer aldığı (katılımcı sayısı, bütçe, görevli akademik, idari personel talebi, afiş ve duyuru çalışmaları vb.) web sitesindeki başvuru formu doldurularak Uluslararası içerikli organizasyonlar için en az 6 ay, ulusal içerikli organizasyonlar için en az 3 ay öncesinden organizasyon birimine başvuru yapılır.

 • Başvuru etkinlik takviminin uygunluğu göz önüne alınarak organizasyon birimi tarafından değerlendirmeye alınır ve uygunluk durumuna göre planlama yapılarak bilgi paylaşımı sağlanır.

 • İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

Örn: SEPIP 

B Kategori: 

B1: Üniversitenin akademik birimleri (Enstitü, Fakülte, MYO, Bölüm) kapsamında düzenlenen seminer, webinar, panel vb. organizasyonları kapsamaktadır. 

•  İlgili akademik birimin yönetim/yürütme kurulundan onay alınır.

•  İlgili akademik birimin yönetim/yürütme yürütme kurulu kararlarının ekte yer aldığı ve organizasyonun içeriğine ilişkin bilgilerin yer aldığı (katılımcı sayısı, bütçe, görevli akademik ve idari personel talebi, afiş ve tanıtım duyuruları vb.) web sitesindeki başvuru formu en az 1 ay öncesinde doldurularak başvuruda bulunulur.

•  Başvuru etkinlik takviminin uygunluğu göz önüne alınarak organizasyon birimi tarafından değerlendirmeye alınır ve uygunluk durumuna göre planlama yapılarak bilgi paylaşımı sağlanır.

•  İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

B2: Akademik birimlerin kendi iç işleyişlerinde organize edecekleri etkinlikleri kapsamaktadır. 

•  Etkinlik takviminde çakışmanın önlenmesi ve duyuru süreçlerinin koordinasyonunun sağlanması amacıyla birimler planlayacakları etkinliklere ilişkin 15 gün öncesinde  organizasyon birimine bilgi verir. İlgili tarihe yönelik daha öncesinde farklı bir organizasyon planlaması yapılmış ise en yakın uygun tarih hakkında ilgili birim ile bilgi  paylaşılır. 

Örn: Fakulty Talks, Üreten Türkiye Paylaşımları, Üniversite Hayatına Giriş / Girişimcilik Dersi Seminerleri vb. 

C Kategori : 

• Üniversite kapsamında düzenlenecek olan sosyal ve kültürel içerikli organizasyonları (iftar yemeği, özel gün kutlamaları, resmi ve dini bayram kutlamaları, pitching day, uluslararası kültür günü vb.) kapsamaktadır.

• Rektörlük makamının bilgisi/onayı dahilinde Genel Sekreterlik Makamı ile organizasyon hazırlık planlaması yapılır.

• Organizasyon hazırlıkları etkinlik takvimine bağlı olarak en az 1 ay öncesinden başlatılır.

• İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

Örn: Pitching Day, Uluslararası Kültür Günü vb.

OSTİMTECH’te her etkinlik bir planla başlar, bir iz bırakır...