Organizasyon Süreci | Conference






























       

ORGANİZASYON BİRİMİ

Organizasyon Süreci

Organizasyon Öncesi Hazırlık 

  • Talep formuna bağlı organizasyonun kategorisinin belirlenmesi (A-B-C ve Üniversite/Fakülte/MYO/Bölüm/Genel Sekreterlik)
  • Organizasyonun içeriğinin ve kapsamının belirlenmesi
  • Organizasyon kapsamında (iş birliği içerisinde gerçekleştirilen organizasyonlarda) iletişime geçilmesi gerekli ilgili kişiler ile iletişimin kurulması
  • Organizasyonda ihtiyaç duyulacak akademik/idari personel birim ve sayılarının belirlenmesi
  • Üniversite web sayfasının (ulusal ya da uluslararası kongre, workshop vb. olması halinde) Kongreler menüsünde yer verilmesi
  • Akademik organizasyonlar kapsamında oluşturulan düzenleme komite üyeleri ile bir araya gelinmesi
  • Organizasyon senaryosunun hazırlanması
  • Organizasyona ilişkin katılımcı imza çizelgelerinin ve eğitim değerlendirme formunun hazırlanması
  • Organizasyon öncesi hazırlık için (afiş, tanıtım, protokol listesi, davetiyelerin, katılım belgelerinin planlanması, ses, salon ve canlı yayın vs.) ilgili kişilerle çalışmaların tamamlanması
  • Organizasyon için bütçe talep edilmesi halinde Rektörlük ve Genel Sekreterlik Makamının onayına sunulur.
  • Basın daveti ve basın ile organizasyona ilişkin bilgilerin paylaşılması 

Organizasyon Günü 

  • Organizasyondan en az 1 saat öncesinde son kontrollerin yapılması
  • Organizasyon günü karşılamada yer alacak olan akademik ve idari personelin programın en az 30 dk öncesinde görev yerinde bulunmalarının sağlanması
  • Karşılamada kayıt masası oluşturularak katılımcı kayıtlarının tutulması
  • Organizasyon sürecinde sunulacak ikramlıkların etkinlik başlangıcında ve etkinlik arasında kontrollerinin sağlanması
  • Organizasyon sonunda katılımcılar ile değerlendirme anketlerinin paylaşılarak geri dönüşlerin takip edilmesi 

Organizasyon Sonrası 

  • Katılım belgelerinin hazırlanarak, kontrollerinin sağlanması ve katılımcılar ile paylaşılması
  • Organizasyona ilişkin sosyal medya paylaşımlarının yapılmasının takibi
  • Organizasyona ilişkin değerlendirme formlarına ilişkin verilerin elde edilerek rapor haline getirilmesi
  • Organizasyon çıktılarının arşivlenmesi

Hazırlıktan arşive, organizasyon bir süreçtir; biz süreci yönetiriz...